Aksjeopsjoner Regneark Excel


Excel Spreadsheets. These er gratis Microsoft Excel regneark for alle å bruke og manipulere for din personlige økonomi. Hvis du ser en feil eller et forslag til hvordan mine maler kan forbedres, gi meg beskjed og jeg vil oppdatere dem hvis jeg er enig med deg jeg kan fortelle deg hvordan lage et nytt design med excel-formler for å passe meglerens provisjoner hvis du trenger hjelp Hvis du bruker en av disse og ønsker å takke meg med en donasjon, kan du bruke denne knappen og min e-postadresse. Excel regneark er min månedlige visning av gevinster pluss industrien sammenbrudd av beholdninger sammen med min fortjeneste eller tap tallies per aksje Jeg bruker Yahoo for all informasjon om næringer og sub-industries. I finner det viktig som en del av min handelsmann s journal for å spore hvor jeg Jeg er ikke bare på lager, men også hvordan hver opsjonshandel flyter. Noen posisjoner kan ta seks måneder eller mer fra start til slutt og uten å spore hver handel fra å selge putter og deretter ha aksjen tildelt meg og til slutt å selge Jeg har tatt et overdekket anrop på det, og jeg syntes det var for lett å miste sporet med hvor jeg var. Samtidig har utsiktene øverst på min månedlige fremgang minde meg om at det er det store bildet som betyr noe Å miste penger på ett alternativ handel betyr ikke at jeg er i det hele tatt Jeg finner dette regnearket et av mine beste verktøy for å kontrollere følelsesmessige svingninger vi alle føler i å jobbe aksjemarkedet Å ha bransjens sammenbrudd inkludert i samme visning holder meg også fra å laste opp til tung i en industrien, uansett hvor sterkt jeg er på. RETURN ON INVESTMENT NAKED PUTS. Vedlagte Excel-regnearket hjelper meg når jeg skriver nakne putter. Jeg vurderer hvert alternativ ved hjelp av premie, streik, antall kontrakter og gjenstående tid for å bestemme hva min Return on Investment Avkastning vil bli Ved analyse av hver opsjonskontrakt, sammenligner jeg hvilken streik og premie som er det beste valget for meg. Hvis den underliggende aksjen er svært volatil, kan jeg lett se at salget setter godt ut av pengene, gir en retur py med for redusert risiko Hvis det underliggende lageret ikke er veldig volatilt, kan jeg lett se at jeg må hoppe over det og flytte til et annet lager for gjennomgang. Når jeg har bestemt meg lager og streik, kan jeg prøve ulike priser der jeg skal sette Min grense for premien som vil tjene meg avkastningen jeg søker etter Hver av disse trinnene har blitt automatisk for meg, og jeg kan bla gjennom et halvt dusin valg på mindre enn et minutt for å gjøre en gjennomtenkt beslutning. Dette regnearket har fortsatt en haug med tidligere alternativ vurderinger der som eksempler på hva jeg har gjort. RETURN ON INVESTMENT COVERED CALLS. I bruker vedlagt Excel regneark for å hjelpe meg når du skriver dekket samtaler Jeg bruker det mye som regnearket ovenfor, men for dekkede anrop i stedet Av på Excel Spreadsheets. Stock Option Analysis. Stock Option Analyse for Excel OptionEdge er aksjeopsjonsanalyseprogramvare for Microsoft Excel, som hjelper investorer til å simulere og analysere deres opsjonsstrategier. Denne løsningen kan brukes til å lage aksjer på handelsbeslutninger eller som utdannelse til egenskapene og risikoen for opsjonshandel. Hovedfunksjonene i Stock Option Analysis for Excel inkluderer. Run og utforsk hva som skjedde scenarier. Vis detaljert teoretisk fortjeneste tap. Detaljerte grafer viser maksimal profittrisiko, break-evens, og beyond. Multiple break-even analyse ved utløp og nåværende verdi. Lagre og skriv ut opprettede stillinger. Beregner underforstått volatilitet. Håndter strategier som har opptil fire ben. Dette vil inkludere alt fra single Option trades, til komplekse butterfly spreads. Posisjon Monitor spor og organisere dine investeringer. Test dine trading strategier og more. Option strategier støttet av Stock Option Analyse for Excel er lang samtale satt kort samtale satt lang kort lager dekket samtalen bull samtalen sett spredt bjørn samtalen satt spredt lang kort lengde lang kort stryke Ratio Call Spread Ratio Legg Spread Call Put Ratio Spredt Spread og Butterfly Spreads. Related Excel Løsninger for Stock Option Analysis. Share dine tanker og meninger med andre brukere Opprett Review. Browse Main Excel Solution Categories. Additional Excel forretningsløsninger er kategorisert som Free Excel løsninger og de mest populære Ytterligere løsninger foreslått for spesifikke brukerkrav kan enten finnes i Excel Help Forum eller foreslått som et prosjekt til Excel-freelance-fellesskapet. Livevol Excel - Lagerhistorie og analyse i Excel. Livevol Excel LVE lar deg trekke dataene Direkte inn i Excel Live-data er sanntids og oppdaterer automatisk historiske data med inntil to år ok tilbake er også tilgjengelig i Livevol Excel Premium-produktet Datagrensene for tilgjengelige versjoner av LVE Basic, Premium og Unlimited er inkludert nedenfor. Abonnementstyper. Livevol Excel Basic er gratis per bruker med et samtidig Livevol Pro eller Livevol X abonnement. Livevol Excel Premium og Livevol Excel Unlimited er bare kompatible med samtidige Livevol Pro eller Livevol X abonnementer. Microsoft Excel for et Windows-operativsystem er påkrevet Det er ikke kompatibelt med Microsoft Excel for Mac. For levende data gjelder symbolgrensene for unike underliggende symboler som refereres til med våre RTD-formler på én gang. Livevol Excel Data. Live Alternativ Data. Real-time NBBO, Real-time Regional BBO. Real-time NBBO-størrelser, Real - time Regional BBO Størrelser. Real-time Call and Put Strike av Strike IV både bud og tilbud. Real-time Ring og sett OI. Real-time Ring og sett greker delta, vega, gamma, theta, rho. Real-time IV30, IV60, IV90, IV120, IV180, IV360. Real-time Sigma1, Sigma2, Sigma3, Sigma4, etc. Real-time Ukentlig og kvartalsvis Options Data. Live Underlying. Real-time Stock ETF Index Price. Real-time Stock ETF Index Market Størrelser. Real-time Hei Lo. Real-time Volume. Real-time VWAP. Historical Option Data. Historical NBBO. Historical Call and Put Strike av Strike IV. Historisk samtale og sette OI. Historisk samtale og delta greker delta, vega, gamma , theta, rho. Historisk IV30, IV60, IV90, IV120, IV180, IV360.Historisk Sigma1, Sigma2, Sigma3, Sigma4, etc. Historisk Ukentlig og Kvartalsvis Alternativ Data. Historisk HV2 0, HV30, HV60, HV90, HV120, HV180, HV360, HV720.Historisk Underliggende. Historisk Stock ETF Indeks Price. Historical Stock ETF Indeks Åpen, Høy, Lav, Lukk. Earnings Divis. Historisk Inntekt og Utbytte. Sektor, Industri, Forretning Sammendrag, Økonomisk Sammendrag og mye mer. Premiere LVE Tools. Position Monitor Overvåk dine posisjoner og risikoer hver for seg og som en portefølje. Spread Calculator Kalkulator med flere ben på opptil 18 ben i real-time med BBO pris solver. Strike Alerts Alerts streik etter streik på et hvilket som helst felt. Monitert historisk pengepolitisk ytelse som omgir hver inntjeningsrapport de siste 2 årene. Virkelig måle graden av hvilke opsjoner som har vært historisk underpriset eller overpriced for alle underliggende 2015 Chicago Board Options Exchange, Inkorporated. Options involverer risiko og er ikke egnet for alle investorer Før du kjøper eller selger et alternativ, må en person få en kopi av Egenskaper og Risiko med standardiserte alternativer. ODD Kopier av ODD er tilgjengelige fra din megler, ved å ringe 1-888-OPTIONS, eller fra The Clearing Corporation, One North Wacker Drive, Suite 500, Chicago, Illinois 60606. Informasjonen på denne nettsiden er gitt utelukkende for generell utdanning og informasjon og bør derfor ikke anses som fullført , presis eller nåværende Mange av de diskuterte sakene er underlagt detaljerte regler, forskrifter og lovbestemmelser som bør henvises til for ytterligere detaljer og er underlagt endringer som kanskje ikke reflekteres i nettstedets informasjon. Ingen uttalelse på nettstedet bør være tolkes som en anbefaling om å kjøpe eller selge sikkerhet eller gi investeringsrådgivning. Inkludering av ikke-CBOE-annonser på nettstedet skal ikke tolkes som en påtegning eller en indikasjon på verdien av et produkt, en tjeneste eller en nettside. Vilkårene styre bruk av dette nettstedet og bruk av dette nettstedet vil bli ansett som aksept av disse vilkårene og betingelsene. nettstedet du har valgt, livevol secu rities, er en lisensiert meglerforhandler Livevol Securities og Livevol er separate, men tilknyttede selskaper. Denne nettforbindelsen mellom de to selskapene er ikke et tilbud eller en oppfordring til å handle i verdipapirer eller opsjoner, noe som kan være spekulativ i naturen og innebære risiko. Hvis du ønsker For å gå til Livevol Securities, klikk OK Hvis du ikke gjør det, klikker du på Avbryt.

Comments