Forex Eple


Forex Tools Beskrivelse FxPro er stolt av å gi deg de beste Forex trading verktøyene i bransjen vi ønsker at du skal være oppdatert og informert, slik at du kan ta de beste beslutningene hver gang du handler. Vår mobilapp inneholder alle Forex-verktøyene du trenger for å forbedre din Forex trading opplevelse. - Den økonomiske kalenderen gir deg alle de økonomiske indikatorene som skal frigjøres, samt informasjon om hvordan effekten er og hvordan de vil påvirke valutaene du handler. - Real-time markedsdata med lysestake diagrammer og prisvarsler. - Markedsinnsikt og analyse fra vårt team av FX-fagfolk gir deg en ekspertvisning av markedet, slik at du lettere kan legge inn og utreise. - FxPros Forex kalkulatorer tillater deg å enkelt utdanne de nødvendige margin-, pip-verdi-, bytte - og FxPro cTrader-provisjonene, samt utføre live valuta konverteringer. Risiko Advarsel: Trading CFDs medfører høy risiko for tap. Hva er nytt i versjon 2.1.23 Takk for at du bruker FxPro Tools Vi verdsetter din tilbakemelding og arbeider for å kontinuerlig forbedre din erfaring med å bruke vår app. Denne oppdateringen inkluderer: - Feilrettelser og forbedringer Hvis du liker FxPro Tools, vennligst gi oss en anmeldelse. Vi vil gjerne høre fra deg Skjermbilder Tilbud Apple Watch App for iPhone Kategori: Finans Oppdatert: 04. juli 2016 Versjon: 2.1.23 Størrelse: 37.6 MB Apple Watch: Ja Språk: Engelsk, Arabisk, Kinesisk, Fransk, Tysk, Ungarsk, Italiensk, japansk, polsk, portugisisk, russisk, spansk, vietnamesisk Selger: FxPro Financial Services Ltd 2016 FxPro Financial Services Ltd Kompatibilitet: Krever iOS 8.2 eller nyere. Kompatibel med iPhone, iPad og iPod touch. Kundevurdering Vi har ikke mottatt nok rangeringer for å vise et gjennomsnitt for den nåværende versjonen av dette programmet. Flere iPhone Apps av FxPro Financial Services Ltd Oppdag og del nye apper. Oppdag og del ny musikk, filmer, TV, bøker og mer. Følg oss iTunes og oppdag nye iTunes-radiostasjoner og musikken vi elsker. ForexApple Review Besøk nettsted Oppdater til forrige anmeldelse: 1) Bekreftet at jeg ikke får e-post fra firmaet - utrolig at de kunne sende meg min ID og passord, men kan ikke send meg støtte e-post (2) Den oppdaterte mottakeren denne helgen. Oppgraderingen var lett (og interessant nok, jeg fikk e-posten som forteller meg om oppgraderingen). 3) Den oppgraderte programvaren forbedret ikke handelen. To flere tapende handler (som var lønnsomme for en kort tid). Begge slo sitt stoppfall - resultater så langt: 9 otu av 10 traff slo stoppetap. 4) Husk at denne tjenesten ikke tilbyr refusjoner. 5) Denne tjenesten markedsføres også under MoneyTreeFX og Freedom Traders LLC. Jeg avbrutt abonnementet mitt i dag og slått av agenten sin. Anbefaler at du unngår denne tjenesten under alle navnene sine. 2009-11-01 1 stjerne Først for de positive: Produkttjenesten installeres veldig enkelt. Imidlertid (følgende er basert på live trading på en FXCM UK-konto): 1) Ingen støtte. Jeg har bedt to ganger om avklaring på en kommentar på nettsiden, og de har ennå ikke svaret. Ingen replys for å støtte spørsmål ingen støtte. 2) Handlingene stemmer ikke overens med de der på nettstedet. Ingen forklaring - men selvfølgelig svarer de ikke på e-post. 3) 7 av 8 handler over 2 uker slår stopp tap. Stopp tapene er i 200-serien basert på handel 0,1 mye. Den ene handel som tjente penger tjent 10. Anbefaler at du unngår denne tjenesten. Jeg forlot ikke vurdering da jeg bare var der for prøve. jeg brukte brukskonto selv. Jeg ville ikke handle disse gutta hvis de ga meg 149 dollar i måneden. im ned flere hundre dollar i 10 til 50 cent handler. de kan faktisk være gode, men jeg er bare ikke modig nok til å se på sine handler og hvordan de klarte dem til å risikere ekte penger - for ikke å nevne tapene. Jeg tror ikke de tok fortjeneste på en handel. ikke ta mitt ord for det - jeg startet i forrige uke i oktober til i dag - den 4. november. se etter deg selv. DEFINITIV bruk en demonstrasjon på rettssaken - jeg skulle ønske jeg hadde. støtte var ok, de er de samme som moneytree fx - tok samme handler ser ut også. Siden du ikke får e-postene mine og de sannsynligvis sitter i din søppelpost. Jeg vil råde deg til å sjekke din søppelpost. Hvis du får en annen e-post, gi oss beskjed, og vi sender deg disse e-postsvarene. Traders kommenterer hver dag på hvor overrasket de er at vi svarer på sine spørsmål og kommentarer så fort. Jeg hadde en ukesforsøk, men i den perioden var det bare en handel i forrige uke. På en eller annen måte oppnådde kartoppsettet ikke handelen på 1007. Siden det er svært få handler, vil det være mer fornuftig å tilby en to ukers prøveperiode. En uke er bare ikke nok til å justere diagrammer og se at pengeadministrasjonen fungerer som den skal før du går. Jeg fornyte ikke mitt medlemskap, men jeg håper at ForexApple vil tilby to ukers prøveperiode, så jeg kan ordentlig sette diagrammet mitt og gå live med denne tjenesten. Få widget kode Forex Anmeldelser og rangeringer Forex Performance Tests Forex Traders Court Forex Trading Utdanning og fellesskap Forums Forex Kalender og verktøy kopiere Copyright ForexPeaceArmy. Alle rettigheter reservert. Forex Peace Army, ForexPeaceArmy, FPA, og FPA Shield Logo er alle varemerker for Forex Peace Army. Alle rettigheter reservert under amerikansk og internasjonal lov. Apple AAPL Aksjehandel AED - De forente arabiske emirater ARS - Argentina AUD - Australia BGN - Bulgaria BRL - Brasil CAD - Canada CHF - Sveits CLP - Chile CNY - Kina CZK - Tsjekkia HKD - Ungarn IDR - Indonesia ILS - Israel INR - India ISK - Island JPY - Japan KRW - Sør-Korea KWD - Kuwait LBP - Libanon LTL - Litauen LVL - Latvia MXN - Mexico MYR - Malaysia NOK - Norge NZD - New Zealand PEN - Peru PHP - Filippinene PLN - Polen QAR - Qatar RON - Romania RUB - Russland SEK - Sverige SGD - Singapore THB - Thailand TRY - Tyrkia TWD - Taiwan USD - USA XAG - Sølv XAU - Gull XPD - Palladium (Ounce) ZAR - Sør-Afrika USD - USA AED - De forente arabiske emirater ARS - Argentina AUD - Australia BGN - Bulgaria BRL - Brasil CAD - Canada CHF - Sveits CLP - Chile CNY - Ch ia CZK - Tsjekkia DKK - Danmark EGP - Egypt EUR - Europeisk GBP GBP - Storbritannia (Storbritannia) HKD - Hong Kong HRK - Kroatia HUF - Ungarn IDR - Indonesia ILS - Israel INR - India ISK - Island JPY - Japan KRW - Sør Korea KWD - Kuwait LBP - Libanon LTL - Litauen LVL - Latvia MXN - Mexico MYR - Malaysia NOK - Norge NZD - New Zealand PEN - Peru PHP - Filippinene PLN - Polen QAR - Qatar RON - Romania RUB - Russland SEK - Sverige SGD - Singapore THB - Thailand TRY - Tyrkia TWD - Taiwan USD - USA XAG - Sølv XAU - Gull XPD - Palladium (Ounce) ZAR - Sør-Afrika Utløp og handelstid: Ved opptreden av en Corporate Action i denne aksjen, vil enhver åpen stilling (e) i denne delen skal være stengt og eventuelle begrensningsordre vil bli fjernet. De kommende Corporate Actions-datoene finner du på vår Handelsbetingelsesside under Del CFDs gt Corporate Actions. Denne aksjen handles ikke 24 timer, vær oppmerksom på de begrensede åpningstidene. gtgt Instruments Trading Timer Commodity, Index og Share CFDs er bare tilgjengelige i bestemte jurisdiksjoner, med forbehold om regelmessige begrensninger. For å lære mer om trading aksjer, fyll ut skjemaet ovenfor og motta en unik 1-til-1 treningsøkt. MetaTrader 4 for Mac Vantage FX har utviklet en unik løsning for Apple-brukere, slik at de kan utnytte de kraftige egenskapene til MT4 plattform på deres iOS-baserte enheter. Installert direkte på din Mac, fungerer denne versjonen sømløst og inneholder alle de samme funksjonene som den Windows-baserte motparten. Forex-forhandlere som bruker MT4 for Mac, har muligheten til å kjøre ekspertrådgivere og alle skreddersydde FX-indikatorer. Denne løsningen er den mest teknologiske tilnærmingen på markedet for Mac-baserte Forex-forhandlere. Bare dra og slipp MetaTrader 4 (MT4) - filen i mappen Programmer og få øyeblikkelig tilgang til globale markeder direkte fra din Mac. Vår MT4 for Mac-plattform ønsker velkommen alle Forex-handelsstiler, inkludert swing trading, scalping, sikring samt bruk av Expert Advisor (EA) etter eget valg.

Comments